sad -,-

hui hui hui..
ni pasal mid year exam. aku tawakkal je lah. start exam 6 MAY 2011.time tu plak Hari Kecemerlangan (HK) .then aku decide nak balik jugak.peduli ape aku kan.aku amek paper awal lah.add math plak tuh ,perah otak lah aku sorang -sorang kat staffroom.tapi takpe, yg penting dapat balik.yahoo!! after that , aku tumpang teacher Zurena sampai terminal bus.first time aku balik seremban sorang-sorang naik bas weh.aku g beli tiket haaaa! hambek kau! jam 1545.. pehhh. dah la aku takde jam.tunggu jelah kat situ sampai tiba waktu nya.nasib lah sape2 yang ade kat situ aku tanye pukul berape.HAHAHA.kelakar lah.jam 1745 , aku sampai term 1 terus naik bas tampin sampai bawah jambatan terus balik rumah. akhirnya..

9 - 11 MAY 2011 pulak ade latihan pusat for volleyball lah.aku mewakili daerah Ledang.memang aku tak focus nak exam time tu.penat lagi.tak tergambar mcm mane aku mase tu.game pulak 13 MAY 2011 at night lgi nyahh.ade dua game , malam lawan Batu Pahat , esoknya lawan Pasir Gudang.memang kalah dua - dua game kan.kate hebat.haha.aku gelak tapi sedih sebenarnye.tapi aku tak tau macam mane result mid year aku kali ni.memang banyak main. i'm sorry ibu and ayah. ):

No comments: