awesome 25th ;)

weh. gila gila gila. aku dah lama tak rasa berdebar yang gila gila mcm siang tadi. padahal takde pape pun. aku je yang over kot. maybe lah. haha. serious kelakar. aku tak boleh cool down tadi. memang gelabah habis. laku lupa nak cerita. act , mcm ni. kan aku lepak library dengan classmate aku. then, ramai gila yang aku kenal ada kat library tu. dah mcm library sekolah dah. diorang heboh2 kata yasser ada. a'ah la yasser ada. biarlah dia ada. then, time tengah jumpa eisya, nampak afiq dengan qila. rindu korang. dah lama tak jumpaa :( okay then, pegi makan semua. aku tak makan pun. sebab berdebar punya pasal dah ragut selera makan aku. pusing2 terminal, pegi topup, jalan2 sekejap. dah sembahyang sume pegi tempat fotostat. lepas tu zainol afiq ni baru nak sampai. baru bangun ke dik ? takpe lah. kesian kau. padan muka takde table. nasib baik aku dah reserve untuk kau awal2 . ckp terima kasih kat aku.kalau tak duduk atas lantai jelah kau. lepas tu kau dengan yasser kena halau  ? haha. padan muka lagi. berdebar dah kurang dah masa tu. tapi still berdebar. aku tak tahu kenapa. macam lah nak naik pentas amik anugerah pelajar cemerlang punya debar dia tuh kan. okayy. lepas tu dah keluar library, teman munie tggu bapak dia. lama gila rupanya bapak dia baru nak keluar rumah. haha. sabo jelaa. takpe. tunggu lagi. lepas munie dah balik, pegi amik alyaa izza pulak dekat terminal bus. dia pegi jj. afiq dengan Rizal sedap la pegi shopping. bukan belanja aku. hampeh. okay lah. mira & nina, nanti ada jodoh kita pegi library sama sama ehh. rindu koranggg <3 

No comments: