hihi ;)

Pewiit. haha. cepat cepat update haa. Petang tadi aku ajak izza pergi jogging. Haaa serius dah lama tak lari lari. Macam kat sekolah dulu kan semua kena rushing rushing, tu yang sampai berlari-lari sampai jalan pun tak betul. Pastu petang petang pun ada jugak galak galak main botam ke jogging ke an. Dah lama dah teringin nak pergi jogging sejak duduk rumah ni, tapi manjang tak sempat je. Sedih do. Takpe takpe , tu yang tadi aku ajak jugak izza pergi sebab aku memang nak pergi. Dia pun excited haaa cun! Kitorang jogging kat taman je. Nak pergi jauh jauh ke kompleks ke masih takde yang nak melayan kan. Nak hantar , pastu jemput balik. Ahh leceh menyusahkan orang je. Tunggu aku ada lesen la boleh bawak kereta sendiri pergi sendiri kan lagi bagus.Haha. membebel je tahu. Padahal nak cerita lain.Haa pastu pastu nasib baik takde orang kat taman. yes lagi best jogging semakin bersemangat. haha. Baru jog sikit dah mengah. Gila kau tak mengah, berapa lama pulak aku tak jogging an. okay takpe, sambung balik jog. Izza tanye ' nak jogging berapa lama ni ? ' aku jawab ' sampai kau penat tak boleh lari. haha ' . Lari punya lari, tak sempat nak kira berapa round. tapi memang kaki gua sakit woo. Takut cramp je ni. Ish jangan jangan.Apa je nak cerita sebenarnya ni. em pergi jogging dengan izza, lari lari, lepak senam senam pastu balik rumah ambik duit pegi kedai beli air 100 plus. ha tu je. aku seronok ;) okbye :p

No comments: